Tuesday, September 10, 2013

BIRTHDAY MY DANI

Assalamualaikum..
Masih lagi stok cerita berkurun. Takde masa nak bercerita.
Ok, ni kisah sebelum Ramadan hari tu. Celebrate birthday my anak sedara bucuk acin. Dah besar dah si 'abu' ni.. hehe.. masa dia dalam perut kakak dulu, aku dah panggel die abu sbb die lelaki... kononn jerk....
2 kek.. takut 1 kek tak cukup utk kaum keluarge. hehe.
 
Birthday budak kecik ni 8 Julai. Memandangkan kami berkumpul kat kg pada 7 Julai, so celebrate la sehari lebih awal. Suke sgt die dapat potong kek sendiri. selalu nak tumpang-tumpang je. hehe...
Tengok muka tu, suke ke tak suke.. sengih sgt kann....

Dani with family...
Bukan main seronok lagi dia ni tau, kelakar pon ade, muke teruja giler nak potong kek. hehehe... Masing-masing plak tak mandi lagi. huh~ celebration yg penuh bermakna kan... pyjamas party la konon. haha..
 
Kat bawah ni gambar-gambar candid si kecik ni.. Sporting je kena cuit ngn krim kek.. ari bahagia la katekan... comel jek....
Makan kacang dengan penuh gaya.

Muka redho

Kalo cute, muke kena kek pon cute kan.. kalo muke haku, ptuii....

kelakar pic nie, siap bagi muke mintak kene conteng.. cettt

kiss-kiss..... muahh

confiuss

smile sayang.. smile....
To my Dani, Happy bufday. bucu love u much-much.. Semoga Dani jd anak yang baik, bijak dan soleh.. sihat selalu... Sayang dak kecik nie..

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...