Wednesday, September 11, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU ZATI...

8 September 2013, Majlis persandingan member kiteorg.. kiteorg tu stand utk aku n hubby la ye.. Masa mula masuk keje kat sini, ni la member aku aka adik manja la jugak sbb die mude lagi. Walaupun muda, aku suke cara keje die, senang paham. hehe.. so die byk ajar aku la. Tak lama lps tu, dia pulak di pindahkan ke Tampoi. dekat dengan umah mak beliau. Walaupun pindah, kami ttp keep in touch, fesbuk kan ade... Masa wedding aku ari tu pon, die dtg ngn cik munah yakni mak beliau.. hehehe... 
 
nurul izzati uyue... uyue tu nama anje2 gitu la...
Majlis sanding diadakan di dewan tmn aman senai. Alhamdulillah, dua kali pusing, jumpa jugak la dewan tu. kiteorg sampai agak lewat sket sbb kat kg pon ade jemputan,  Masa kami sampai, pengantin tengah amik gambo. Pas mkn, jom la amik gambo jugak..
 
apsal alhakim ngn papa tgk bwh.. iskk...
Untuk pengantin,
 
SELAMAT PENGANTIN BARU
&
SEMOGA BERBAHAGIA SELAMANYA
 
Cepat-cepat dapat baby eh... hehehe.. 

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...