Wednesday, February 12, 2014

Assalamualaikum..

Assalamualaikum...


Salam tengahari rabu semuanya..
Sihat ke?

Kami kurang sihat la. This week yang sangat melemahkan. Ahad dan isnin, dapat mc..
Semalam half day.. Tak larat sungguh dengan batuk, selsema dan pakej sakit mata sekali..

Sakit mata tu dapat dari akim. tapi skang dah ok la.. Akim pun dah sihat.. Cuma mama je yang tak sihat-sihat lagi.. batuk kong kong...hingus meleleh2... malam pon tido tak lena, asik tersedar jek.. kesian tak kak ton??

Tapi Alhamdulillah, bila tuhan dah tentukan yang sakit itu penghapus dosa-dosa kecil kan... Tambahan plak, biar la mama sakit asalkan jangan akim yang sakit.. tak sanggup beb, tengok anak merengek, senyum pun tak nak... lagi sakit rasenye, dari sakit yang ada skang nie..

Okeylah, jom jaga kesihatan ye.. Cuaca dah semakin panas dan kering, minum air masak banyak-banyak.. jangan sibuk nak berjemur tengah panas.. Jaga kesihatan n keselamatan anak-anak kita n also hubby kite.. wekss... gedixxx.... :P


wassalam....

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...