NUFFNANG

Tuesday, March 11, 2014

Aku dalam bulan mac...

Assalamualaikum...

Jeng..jeng..jeng... Dah bulan mac dah u olls... Alhamdulillah selesai dah beberapa perkara penting... Ingat tak ari tu, aku ada cite pasal bulan mac... hurmm, lupe le tew... check it out kat lat entry okeh....

Nak tgk check list sat....

1. Rombongan cik kiah ke langkawi... Aisey... Alhamdulillah, semua berjalan lancar. segala nya baik... dari Johor ke Bangi, terbang ke Langkawi n balik semula ke Johor.. Semua sempurna... Syukur... Flight pon cantik, cuaca baik... Bonda2 pon gumbira.. cerita nti ada masa gue update yerk....
Me,my family n bonda-bonda ku..

2. Birthday akim yg ke 1.... Birthday tu mmg dah lepas, 05.03.2014 ari tu... so secara rasminya, akim dah setahun.. yahooo.... Tapi yang tak bestnye, mama belum tunai janji nak wat kek utk akim.... teroknye mama neh.... okey anak, mama akan buat kek ari cuti ni ye... sabar ye anak....

hey readers.... Akim dah besar.. sy suke mandi laut.. cam papa saya..

3 Pindah rumah... ya, saya dah pindah rumah.. bkn rumah beli ye, rumah sewa sahaja.... lebih kurang 2 minggu la dok sini... But, i still miss my old house.. :(   Rumah ni ok la, luas jugak la... ada garaj, ley masuk 3 kenderaan tempur kami... kakak kecik, adik gemuk n abg jml... takla mereka berpans berjemur... Tapi me still belum bersuai kenal ngn rumah n jiran-jiran.. La ni, kanda gi bandminton.. i seram sket, sib baik bujang kecik ade...belum mesra la kan ngn umah baru...

4 Majelis yang aku stori ari tu pun berlangsung dengan jayanya.. walaupun memang kepenatan, balik dari langkawi, sampai rumah 3 am, esoknya 10am dah bergerak ke Putrajaya, tido sana plak tu... Penatnya badan... Tapi bersyukur, semua berjalan lancar.... Syukur dengan rezeki yang ada....
 
ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2013
Syukur dengan rezeki yang ada, syukur alhamdulillah Allah mudahkan setiap urusan.. Ada kesempatan, tiap cerita, aku upload entry satu2... Biar senang aku nak baca.. sendiri tulis, sendiri bacalah... memori tu.. hehehe....
 
Selamat malam..
#pray4MH370

No comments: