NUFFNANG

Monday, March 24, 2014

Berniaga Pasar Lambak??

Assalamualaikum...

Happy Isnin u olls... Sihat ke hari ni?? Dah makan?? Alhamdulillah...

Jom, aku nak ajak kita sembang-sembang pasal meniaga pasar lambak / pasar malam /pasar pagi.... Simple, buka meja, pasang payung, jual la.. Senang kan.. Tak lama pun masa meniaga nya, mungkin 5,6 jam je. tengok pada keadaan la. Untung?? of cos la boley untung.. modal tak perlu banyak pun. asal ada benda nak jual.. boh je atas meja... InsyaAllah...

Kenapa cita pasal malam ni??ehhehe.. Ada plan sikit ni.. Kalau menjadi, akan gak di storikan dalam blog ni.. Aku jenis tak kisah n tak malu pun nak niaga kat pasar malam.. Janji masyukkk... hehehe.. Ok u olls.. Salam luv... :P

No comments: