NUFFNANG

Wednesday, March 26, 2014

My story...

Assalamualaikum....
Selamat pagi Malaysia.. Cuaca kat Muar hari ni cerah dan gembira. Ewahhh... hihi...

Pukul 0800 am aku n en hubby dah keluar nk gi hospital sultanah fatimah untuk check up aku. En hubby ada program kt sg mati. Sampai hospital, aku terus ke  bahagian o&g.. letak kad, akak misi pon tgk aku n panggil, bgtau yang appoiment aku dah di batalkan, dah call aku tp x angkat.. yup, hp kecik tertinggal kat kg n pakai tab, nak letak kt telinga? tolong laaa.. tu yg byk missed call.. so, salah sendiri n appoiment d tunda pada 07.04.2014..

Call en hubby, dgn kepantasan cahaya dia dtg amik aku, kesian dia.. Dah la jln jem, nak gi program plak.. Dah sekarang aku kebosanan dlm kereta, while waiting en hubby wat program ngn pengguna terape gantian methadon. 

Cerita semalam, bawak akim g klinik maharani muar. Dah 3 ari akim dmm semula. Risau u olls, dah la skang ni, musim denggi.. Walaupun last week aku dah bwk akim check darah kt klinik kesihatan hukit gambir, dan keputusannya adalah baik n free dari virus denggi tp bila dmm berulang, tak bole nk tunggu lg dah... Sedih bile tengok dia kna cucuk amik darah, berjejeh2 darah... pas amik darah, ubat masuk montot, nk turunkan suhu... anta darah kt lab, dpt result, masuk jumpe doc semula...

Keputusannya, alhamdulillah.. Akim bebas dari denggi,cuma tonsil bengkak sket. doc bagi ubt dmm n antibiotik,01.04.14 nti kene repeat amik darah. kalo x elok gak, kne masuk wad. harap xda la sampai ,masuk wad, pagi ni alhamdulillah, bdn akim x pns dah.. harap akim cepat sihat ye sayang...

Skang tak tau nak pg mane... bosan plak.. nk tido la.. jom tido.. bye....

2 comments:

InaYusoff said...

pregnant ea?... :)

Lily Purple said...

tidakkkk... belom.... hahaha