Wednesday, June 25, 2014

Dugaan sebelum ramadan.. Salam Ramadan

Assalamualaikum...

3 hari lagi ramadan akan tiba.. Yahooo, puasa kita... Alhamdulillah, berjumpa lagi dengan bulan ramadan.. terima kasih Allah sebab memanjangkan usia untuk menikmati nikmat puasa pada tahun ini.

 Sebelum berjumpa dengan Ramadan, di sini, saya ingin menyusun 10 jari memohon keampunan dan maaf kalau selama dalam penulisan blog yang takde apa-apa ni, ada ayat atau patah patah kata yang mengganggu dan menyakitkan hati sesapa, mohon maaf zahir dan batin.. sesungguhnya, saya cuma manusia biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan.. Maafkan saya..

Maaf juga saya mohon dari pihak keluarga, andai apa sahaja kesilapan yang kami lakukan sama ada, sengaja atau tak sengaja... maafkan kami sekeluarga...

Sekarang ni, saya di beri sedikit ujian kesihatan, tak serius pun, masih mampu bekerja dan berkhidmat untuk keluarga. Tapi, dengan ujian sakit gigi, sakit uluhati, selsema yang tiba- tiba datang, dan badan yang seolah rasa nak demam. Datang sekali gus, membuat saya terfikir yang Allah sedang menduga saya dan menyucikan dosa-dosa kecil sebelum saya menjalankan ramadan ini. Terima Kasih Allah. Syukur Alhamdulillah..

Semoga ramadan ini menjadi titik permulaan kepada sesuatu yang lebih baik, perubahan ke arah yang lebih positif dan kekuatan iman dalam mencari keredhaan yang maha esa.

SALAM RAMADAN..

3 comments:

Scdha Sein said...

Rajin2 mandi lebih dari 2 kali... he he he...

Jari Manis said...

Salam ramadhan jugak :-)

Lily Purple said...

scdha sein - skang mandi 3 kali sehari tau... :)

JM - Salam ramadan JM..

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...