NUFFNANG

Thursday, October 23, 2014

Ceritera Ramadan

Majlis bebuka puasa di CCRC Muar..
Kahkahkah.. Entry bertahun lagi... xde modal ke mokcik? ngeh ngeh ngeh...
Semak dalam draft..
Jom, layan gambaa




Majlis berbuka mmg tiap tiap tahun ada kat sini. Berbuka bersama klien.. Cuma kali ni agak berbeza sket dari tahun tahun sebelumnya.. Konon kononnye saje la aku ajak geng pompuan pakai jubbah ptg tu, uiks, rupenye geng lelaki pon ade yg join geng jubbah. sporting laaaa....

Wah.. mak jemahs laaa....

Kalai , me en Selva n En shuib

Panjut... pelita buluh....



Taraaaaa....... Ni yg bezanya.. makan kat lantai....

Menu- sate.. nyummmm, ade sate, tomyam, sup, sayur campur, siput sedut... ikan masin... gile banyaakkk!!!

Desert...

Tu diaaaa..... sambal belacan... meletopss

Mulot penuh.. kahkahkah....

Tetamu... Best kan?? cam kat kampong gitu

Staff... jemput makan....

makan makan....

Staff again

Kamiiii.....


Geng jubbah katenye.... hahaha

Sila abaikan mangkuk makanan dpn saya tu eh.. tu semua org lain yg makan, bkn I.. :P

Geng jubbah Posing melekat kat dinding....

Kami... aminnn... belakang tu mcm kumpulan nasyid...

Kami lagiiii..... selamat hari raya!!

Geng jubbah wanita....

Geng jubbah pompuan pon nak melekat kat dinding jugak.. hahahahahaha

No comments: