Friday, March 27, 2015

Bowling Dengan Kelab Keluarga CCRC Muar

Jom berbowling...

Kalau si mijut baca, matei kena kutuk sbb dah bertahun baru nak update..
Malas tau malas... malas tapi mahu...
Belasah je lah..

Xnak citer pepanjang sebab byk dah lupa. so tgk2 gambo je lah... ariba aribaaa......

Laki bini nak g bowling. Anak dok umah along yerk.. kalo bawak takut jadi bola bowling plak.
Motip mama wat mulut camtu?? saje je nak tunjuk kaler lipstick baru.. wekk.



Dah sampai.. MITC Melaka jek.. En hubby I dah di booking soh ganti pn saka yg tak dtg.. saje la tu... :P



Aiceceh.... Ada gaya sgt... group En Hubby namanya abg beca, tu yg dpt towel kat leher. abg beca sangat kannn...


Mama emokk.. hahaha.... mcm ada gaya... tp long long longkang belaka... hahahaha...


Ngn mijut mijut......


Ngn mijut lagi.. owhh, sy nampak pendek kerana mijut pakai heels.. tak bole terima!!!


Miza in d house. she's single but not available.. hehehe


Yeaa.. ngn hero saye.. I love u.. chup chup.. :P


Papa eksen tau sebab jatuhan pin die byk.. kene belatih-berlatih!!!!


My workmate, majority lelaki lelaki dan lelaki..... Cer tengok cer tengok, sy yang kurus kat sebelah kanan tu pgg ape??? hadiah beb!!!!


Muke teruja sgt dpt, hadiah.. kate tak terer, kate longkang??


Meriahhh!!!





NGEH NGEH NGEH.... Kalo rezeki tak kemana.... Ketiga tu geng papa la dapat.. yg jatuhan pin wanita tu plak.. hehehe.. yg join tournament je yg tau.. hahahahahaha..


ok bai..

No comments:

Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...