Monday, March 9, 2015

mood touching touching

Assalamualaikum..


Hurm... pernah x u olls  rase teringat, terindu.. terase sangat-sangat dalam ati tu.. rase mencucuk-cucuk gitu..  ape yang bole buat, tarik nafas dalam-dalam pastu lepaskan... walaupun tak lepas, tp lega la sekejap.. pastu die datang lagi...


Teringat semua pasal orang tu... Cara dia pandang, cara dia senyum, cara dia jalan, lawak bangang tp kelaka, semua.. semuanyaaa...... aduii....


Tapi, malangnya.... orang tu dah takde.. dah ilang.. dah pergi jauhhhhh.... die dah dijemput Allah... :(


Betul orang kata, rindu kat orang hidup berbeza dengan orang yang dah takda.... pilu je rasanya.....


Sapa dia?? Takda sapa yang akan tau.. rahsia tu kekal dalam hati sampai aku jugak di jemput Allah.... Semoga dia tenang disana... Sampai hari ini aku harap dapat jumpa dia dalam mimpi.. dapat sekali pun jadilah.. :( :(

1 comment:

InaYusoff said...

sedekahkan alfatihah lily..

:(

saye selalu rindu kat abah saye..sebab dulu saye bukan anak yang baik...selalu gadoh dengan abah..

skang ni rase rindu sesangat..
tak dapat nak dengar suara abah lagi...



Kebun Kembun dan Mulberi

Assalamualaikum... happy sunday u ols. di johor, sunday keje yerk.. xde makne nak golek2 sampi kul  doblas.. heee Last week aktiviti,...