Saturday, July 8, 2017

Formula utk murah rezeki

Amalkan ya. Ayat rezeki melimpah tak pernah habis - habis.



Amalan yang dibuat ialah:
1)Baca Subhanallah 33x
2)Baca Alhamdulillah 33x
3)Baca Allahuakbar 33x
4) Baca Innahaza Larizzkuna maalahu minnafaad 33x

Maksud ayat : " Sesungguhnya inilah rezeki kami kepada kamu yang tidak habis - habisnya"

Buat tiap tiap kali selepas solat. ☺

#FormulaTarikRezeki

Copy paste..

Nota tuan blog
 Bismillah...
Zikir mmg ada jutaan hikmah, penawar dan segala kebaikan di dlmnya.. Zikir penuh dengan cinta dan yakin kepada Allah.. InsyaAllah dgn yakin dan cinta tak berbelah bahagi, Allah akan bg terbaik utk kita..

Untuk murah rezeki, kita tambah kekuatan zikir dgn beberapa amalan lain.. Antaranya

1. Bahagiakan mak ayah.. Cukupkan keperluan mereka. Allah cukupkan rezeki korang.

2. Sedekah... Ikhlas.. Ni mmg magic. Nak murah rezeki. Makin byk sedekah..

3. Jangan berkira.. Sesekali blanje kengkwn.. Belanja sape2 yg dok mkn semeja ngn u ols, kenal atau x.. Bayarkan saje..

4. Standby makanan meow dlm kete. Tetibe jumpe meow kelaparan. Trs bagi... Kalo ko nak bela pon bole tp takut tak bole handle kalo byk sgt.. Kang jadi aniaya plak kalo amik byk2 tp x terjaga. Huhu

5. Mudahkan urusan org. Allah mudahkan urusan u ols. Insyaallah..

6. Rajin kerja n usaha... Ni penting ni.. Kalo nak murah rezeki tp malas.. Gelempang zorro 24 jam, mmg x jadi ape lerr...

Ermm, tu je la yg ingat.. Esok kalo ade lg ahkak masukkan lg okeh... Semoga kita diberi rezeki halal yg melimpah ruah.. Dan bole berkongsi dengan yg memerlukan.. InsyaAllah... Sampai jumpaa..

No comments:

I'm Back!!

Tajuk acah-acah taiko sgt.. wekkk Im back sbb lame tak upload.. kat opis xde line tenet. dah 8 bulan kot.. Hari ni baru repair.. baru e...